Wniosek o wypłatę dodatku węglowego
17 sierpnia 2022
W dniu 16.08.2022r. ogłoszono Rozporządzenie Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 16 sierpnia 2022 r. w sprawie wzoru wniosku o wypłatę dodatku węglowego (Dz.U. 2022 r. poz. 1712).
Wniosek i klauzula informacyjna do pobrania poniżej.
Wnioski można składać do 30.11.2022r. w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Tarnowskich Górach:
- osobiście przy ul. Janasa 9 /wejście A/
- poprzez złożenie w urnie /ul. Janasa 9/
- za pośrednictwem platformy ePUAP: mopstg/skrytka
Druk wniosku w formie elektronicznej jest możliwy do pobrania na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Tarnowskich Górach oraz na stronie MOPS, natomiast w wersji papierowej jest dostępny w placówkach MOPS:
- ul. Janasa 9
- ul. Sienkiewicza 8
- u. Wyszyńskiego 135
- ul. Grzybowa 211
Pliki do pobrania
- WNIOSEK o wypłatę dodatku węglowego PDF (221.04 KB, pdf)
- Klauzula informacyjna Dodatek węglowy PDF (152.90 KB, pdf)
- Wniosek o wypłatę dodatku węglowego WORD (44.29 KB, docx)
- Klauzula informacyjna Dodatek węglowy WORD (21.86 KB, docx)
- Ustawa o dodatku węglowym (382.01 KB, pdf)
- Rozporządzenie w sprawie wzoru wniosku o wypłatę dodatku węglowego PDF (914.61 KB, pdf)